Kawasaki Versys Forum banner

Versys 650 ABS 2020 servicemanual

1 reading
17K views 39 replies 20 participants last post by  boramanuel  
#1 ·
Hallo,

Is er een plek om het Versys 650 ABS 2020 servicehandboek te downloaden?
Ik zag een oude post uit 2014 die hiernaar linkt:
http://www.kawasakiversys.com/forums/showthread.php?t=2846

Maar ik krijg dit bericht:
U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken of deze actie uit te voeren.

Bedankt! ✌

#2 · (Edited)

Op deze link kun je dit vinden:

in de tweede rij vind je dit: Versys 650 Mk3 Service Manual.pdf

Dat is voor de derde generatie 2015-2021 productiejaar, de handleiding zou hetzelfde moeten zijn.

@fasteddiecopeman
Als deze informatie hier niet mag worden gedeeld, verwijder dan dit antwoord.
Ik weet dat sommige dingen niet gedeeld mogen worden, maar in die thread zag ik geen bericht dat het niet ergens gedeeld mag worden.

#9 · (Edited)
Ik heb een servicehandleiding op mijn computer voor Gen 1,2,3 V650.
Soms kan ik de V650 gen1,2,3 servicehandleiding op internet vinden en dan zijn ze plotseling niet meer beschikbaar, en na een tijdje zijn ze weer zichtbaar en verdwijnen dan weer.
Het is me nog niet gelukt om een gratis servicehandleiding voor de gen4 V650 te vinden.
Voor Versys 1000 Gen 1, 2 servicehandleidingen zijn gratis beschikbaar op internet, ik kan nog steeds geen V1000 gen3 servicehandleiding gratis vinden.

#12 ·
Voor de Amerikaanse markt was de versnellingsindicator beschikbaar vanaf 2017, in Europa vanaf 2018. Dus er moet een servicehandleiding van minimaal model 2017 worden gevonden.
Ik heb vele malen geprobeerd een servicehandleiding voor mijn model uit 2018 te vinden, maar ik heb hem nergens gratis gevonden.

#29 ·
Hoi mensen!
Ik heb ook een servicehandleiding nodig voor de Versys 650 ABS (2020) motorfiets. Kan iemand het mij alstublieft via e-mail (nemeth.andras@trigrand.hu) sturen als ze het hebben?
Bedankt!
Eerst moet je posten in https://www.kawasakiversys.com/forums/🖐new-member-introductions.5/
Lees de bovenstaande berichten - geen link beschikbaar direct van deze site. Je hebt veel berichten nodig om privéberichten toe te staan. Vragen in je eerste bericht om een PDF-servicehandleiding is als naar de opening van een bakkerij gaan, waar gratis donuts worden aangeboden, MAAR - je komt niet terug en koopt $$$ als ze eenmaal open zijn voor zaken.

#30 · (Edited)
Eerst moet je posten in https://www.kawasakiversys.com/forums/🖐new-member-introductions.5/
Lees de bovenstaande berichten - geen link direct van deze site beschikbaar. Je hebt veel berichten nodig om privéberichten mogelijk te maken. Vragen in je eerste bericht om een PDF-servicemanual is als naar de opening van een bakkerij gaan, waar gratis donuts worden aangeboden, MAAR - je komt niet terug en koopt $$$ als ze eenmaal open zijn voor zaken.
Bedankt voor je opmerkingen en suggesties! WILCO

#34 ·
Dank u, zeer nuttig, nu opgelost
Soms duiken er dingen op, zonder uitleg. Het lijkt erop dat bericht #29 niet altijd de boodschap overbrengt. Heb net een bewerking gedaan.

• Like
Reactions: Axel Johansson
#38 ·
Hallo allemaal, vrienden! Ik ben op zoek naar een servicehandleiding voor 650 2021.
Kunnen jullie me helpen?
Ik heb ontdekt dat er verschillen zijn tussen 650/17 en 650/21 in de diagnoseconnector onder de stoel.
Op 650/17 zit een 4-pins connector, op 650/21 - 6-pins.
Ik wil diagnoses uitvoeren via OBD2, maar ik weet niet waar ik moet aansluiten.
Indien mogelijk, stuur me de servicehandleiding naar mijn e-mail dimooon42@mail.ru

#39 ·
Hallo allemaal, vrienden! Ik ben op zoek naar een servicehandleiding voor 650 2021.
Kunnen jullie me helpen?
Ik heb ontdekt dat er verschillen zijn tussen 650/17 en 650/21 in de diagnoseconnector onder de stoel.
Op 650/17 is er een 4-pins connector, op 650/21 - 6-pins.

Ik wil een diagnose uitvoeren via OBD2, maar ik weet niet waar ik moet aansluiten.

Indien mogelijk, stuur me dan de servicehandleiding naar mijn e-mail dimooon42@mail.ru
Succes. Ik heb sinds 2018 geen nieuwe servicehandleiding meer gezien voor de X300
Niets nieuwer dan 2016 voor de 650.
Wanneer het onderwerp ter sprake komt, krijg ik een kopie toegestuurd, open ik de PDF en bekijk ik de publicatiedatum. NADA
Voeg daarbij de auteursrechtwetten. Bovendien zijn concurrenten geïnteresseerd om te zien wat de andere kant heeft en het te stelen - nou, je hebt gehoord van Chinese namaak.
Zeer reëel, 98% van wat op Ebay wordt geclaimd als serieregelaars - zijn nep. Als er staat nieuw en $30, nou, wat verwacht je dan!